팝 송

Bad Fingers - Walkout in the Rain (빗속을 걸어요)

black silk 2015. 5. 30. 14:23

 

 

 

 

 

오늘같은 휴일에 비가 오시면 갑자기 계획이 바뀌고 멍해질때도 있다.

덕분에 미루었던 안마 시술을 받 비오는 거리를 지나 집에 오자 비에 관련 음악을 올리고 싶다.

본 블로그에는 테마별 모음곡 &기타에는 Rain Version 의 곡으로 Uriah heep, Wynonna Judd, Demis Roussos, Anne Murray 등의

노래들이 있슴.

 

 

Badfingers - Walkout in the Rain

 

 

 

 

WalkOut In The Rain

                      - Badfinger - 


So,I just walk out in the rain
빗속을 걷고 있어요

Sothat the clouds can hide the pain
구름이 이 고통을 가려줄수 있을까요..

Andbaby, you will never see
사랑하는 당신, 당신은 모르실거예요

Thethousand tears you gave to me
당신으로 인해 흘린 내 수많은 눈물을..

Andif the rain should go away
비가 그치고

Thenin my lonely room I'll stay
내방에서 홀로 고독을 씹으며

Sothat the world will never know
세상조차모를거라고

Howmuch it hurt to see you go away
떠나는 당신을 바라보는 내 마음의 상처를...

So,I just live a life of hope
그러나 희망을 갖고 살아가렵니다.

Pretendingthat I couldn't care
나만이 당신을 보호해줄수는 없으니

But,if you find you cannot cope
하지만 난관이 닥쳐 힘이 들때면

Justcall my name and I'll be there
언제라도 제 이름을 불러주세요.. 항상 그 자리에 있을게요

IfI could live my life again
내가 다시 삶을 살 수 있다면

I'dstill relive those precious times
시간을 소중하게 쓰고 있을텐데

Although,I know that there would be pain
비록,고통이 업습해 와도

I'dfeel so good while you were mine
당신 나의 사람었기에 많이 행복했었답니다

Bemine (be mine)
나의사랑.. 나의 사람

Bemine (be mine)
나의사랑.. 나의 사람

Bemine (be mine)
나의사랑.. 나의 사람

So,I just walk out in the rain
빗속을 걷고 있지요

Sothat the clouds can hide the pain
구름이 이 고통을 가려줄수있을까요

Andbaby, you will never see
사랑하는 당신, 당신은 모를거예요

Thethousand tears you gave to me
당신으로 인해 흘린 내 수많은 눈물을...

Andif the rain should go away
비가 그치고

Thenin my lonely room I'll stay
내방에서 홀로 고독을 씹으며

Sothat the world will never know
세상조차 내맘을 모를거라고

Howmuch it hurt to see you go
떠나는 당신을 바라보는 내 마음의 상처를...

Andif you ever change your mind
당신의 마음이 변했다면

Youknow, baby, you'll find
이제 당신도 알거예요

Nomore sorrow, no more pain
이런 슬픔... 이런 고통...

You'll find me walking in the rain
당신은 빗속을 걷고있는 저를 볼수 있을 겁니다